سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در خردسالی بپرسد، در بزرگسالی پاسخ دهد [امام علی علیه السلام]
شهید عطاءالله مرتضی پور

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مردم در حماسه 9دی با فتنه‌گران اتمام حجت کردند، گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه‌ای دیگر پاسخی دندان‌شکن به سران فتنه و دشمنان داخلی و خارجی خواهند داد.


محمد کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و سردبیر روزنامه رسالت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به راهپیمایی ملت ایران در روز 22 بهمن، این روز ملی را نماد وحدت و انسجام ملت ایران دانست و گفت: در راهپیمایی 22 بهمن مردم ملت ایران پیام‌هایی را به دوستان و دشمنان انقلاب خواهند داشت.
وی با بیان اینکه راهپیمایی امسال 22 بهمن به جهت قرار گرفتن در شرایط فتنه با سال‌های گذشته متفاوت است، افزود: اکنون که ملت ایران در وسط میدان جنگ نرم مشغول مقابله با براندازان هستند به نظر می‌رسد حضور آنها در راهپیمایی22 بهمن پیام‌هایی خطاب به سران فتنه داشته باشد.
انبار‌لویی با بیان اینکه در انتخابات اخیر ملت ایران رکورد مشارکت سیاسی در جهان را از آن خود کردند، به حوادث بعد از انتخابات که از سوی مقام معظم رهبری فتنه نامیده شده بود، اشاره کرد و گفت: فتنه اخیر با درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری و بیداری ملت ایران از نظام اسلامی دفع شد و رسوایی سران فتنه را درپی داشت.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حماسه 9 دی، تصریح کرد: مردم در 9 دی پیامهایی را به آمریکا رژیم صهیونیستی، انگلیس و نوکران آنها داده و با آنها اتمام حجت کرده‌اند اما به نظر می‌رسد سران فتنه به عنوان عوامل دشمنان خارجی اتمام حجت مردم را جدی نگرفته‌اند و همچنان بر طبل بی‌مهری با ملت و مبارزه با ارزش‌های آنها می‌کوبند.
وی اضافه کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه‌ای دیگر پاسخی دندان‌شکن به سران فتنه و دشمنان داخلی و خارجی خواهند داد.
انبارلویی با بیان اینکه در هدایت فتنه اخیر از سوی آمریکا شکی و تردیدی وجود ندارد به نحوه هدایت این جریان منحرف در داخل کشور اشاره کرد و گفت: اگر در مکان‌هایی که تجمعات و اغتشاشات صورت می‌گرفت دقت کنیم به این نتیجه می‌رسیم که این اغتشاشات در سراسر کشور و حتی استان تهران نیز وجود ندارد و به چند خیابان تهران که برخی غارتگران حقوق ملت در آنجا ساکن هستند، خلاصه می‌شوند.



  • کلمات کلیدی : اخبار
  • سید بهزاد طاهری ::: یکشنبه 88/11/18::: ساعت 4:31 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 5
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :8261

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    شهید عطاءالله مرتضی پور

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<