سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ترس از کیفر موعود را روزی ما گردان ...و ما را نزد خود، از توبه کارانی قرار ده که محبّتت را بر آنان مقرّر داشتی و بازگشتشان را به فرمانبری ات پذیرفتی، ای عادل ترین عادلان! [امام سجّاد علیه السلام]
شهید عطاءالله مرتضی پور

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور همزمان با اعلام خبر دستیابی ایران به دانش غنی‌سازی اورانیوم با لیزر، از دستور آغاز تولید سوخت هسته ای 20 درصد به سازمان انرژی اتمی ایران خبر داد.



به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای فنون لیزری ایران اظهار داشت: به آقای صالحی (رئیس سازمان انرژی اتمی) گفتیم راه برای تبادل همکاری باز است ولی تولید سوخت 20درصد را آغاز کنند؛ البته اگر این کشورها بدون پیش شرط بیایند راه برای تبادل همکاری باز است.
احمدی‌نژاد همچنین از دستیابی ایران به دانش غنی‌سازی اورانیوم به وسیله لیزر خبرداد و گفت: استفاده از لیزر باعث انقلاب در صنعت و فنون می‌شود و از لیزر می‌توان در غنی‌سازی اورانیوم نیز استفاده کرد و ما به این فناوری دست پیدا کرده‌ایم و می‌توان به وسیله آن غنی‌سازی با سرعت و دقت بالا انجام داد با هر درصدی که بخواهید؛ ولی ما الان بنا نداریم که از آن استفاده کنیم.





  • کلمات کلیدی : اخبار
  • سید بهزاد طاهری ::: یکشنبه 88/11/18::: ساعت 4:31 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 8
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :8264

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    شهید عطاءالله مرتضی پور

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<