سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانش می جوید، خداوند روزیش را به عهده می گیرد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
شهید عطاءالله مرتضی پور

خبرگزاری فارس: پدر یکی از شهدای اقدامات تروریستی گروهک ریگی گفت: در حالی که چشمان ما را نبسته بودند شروع به تیر اندازی کردند و جلوی چشمانم پسرم را با چشمانی بسته تیرباران کردند.




به گزارش خبرگزاری فارس، سرگلزایی پدر یکی از شهدای اقدامات تروریستی گروهک ریگی در گفتگو‌یی ضمن تقدیر و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) به خاطر دستگیری عبدالمالک ریگی گفت: فرزند بنده در تاریخ 25 اسفند ماه سال 84 توسط اعضای این گروهک تروریستی به شهادت رسیده است.
وی افزود: فرزندم کارمند سازمان برنامه و بودجه بود؛ بنده به همراه فرزندم در مراسمی در زابل حضور داشتم هنگام بازگشت از این شهر عده‌ای با لباس نیروی انتظامی راه را بسته بودند و به شدت به ما دستور ایست می‌دادند.
پدر یکی از شهدای اقدامات تروریستی گروهک ریگی که با شبکه خبر گفتگو می‌کرد ادامه داد: فرزندم در حال رانندگی بود و بنده نیز در کنار وی در اتومبیل نشسته بودم، جلوتر که رفتیم دیدم یک ماشین را آتش زده‌اند من به فرزندم گفتم شاید کمک می‌خواهند که وی گفت اگر کمک بخواهند من جلوتر می‌روم و شما عقب تر و با فاصله 30 متری بایست.
سرگلزایی ادامه داد: قبول نکردم و قرار شد که هر دو با هم برویم وقتی به آنها نزدیک شدیم بنده از ماشین پیدا شدم، آنها از ما کارت می‌خواستند، کارت را از من گرفتند و گفت برو پیش فرمانده.
وی خاطرنشان کرد: چند بار با مشت و لگد و با استفاده از قنداق اسلحه کتکم زدند. بعد هم عده‌ای دیگر را آوردند و در نهایت و جوانان را از جمع جدا کردند البته این درحالی بود که پیش از ما نیز عده‌ای دیگری را هم اسیر کرده و به مکان دیگری منتقل کرده بودند.
پدر یکی از شهدای اقدامات تروریستی گروهک ریگی ادامه داد: عده‌ای از اسرا را با چشمان بسته‌ به صورت دایره‌ای روی زمین دراز کش کرده بودند و عده‌ای را هم در اتومبیل جمع کرده بودند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی تعداد اسرا زیاد شد آنها می‌ترسیدند که مبادا جوانان جمع عکس العملی نسبت به این اقدامات آنها نشان بدهند البته همانطور که برادر ریگی هم که اخیرا اعلام کرد در این عملیات وی طی تماسی با خود مالک ریگی درخواست نیروی کمکی کرده که پس از این درخواست 8 نفر به جمع مهاجمان اضافه شد که یکی از آنها خود عبدالمالک ریگی بود.
پدر یکی از شهدای اقدامات تروریستی گروهک ریگی در ادامه اظهار داشت: در همین حال بودیم که چند تیر هوایی شلیک کرده و حدود 12 نفر از اسرا که من نیز جزو آنها بودم را به سمت قتلگاه بردند؛ وقتی نزدیک قتلگاه شدیم دیدم که تعدادی را در حالی که چشمانشان و دست‌هایشان بسته شده بود را دراز کش کرد‌ه‌اند.
سرگلزایی ادامه داد: در حالی که چشمان ما را نبسته بودند شروع به تیر اندازی کردند و جلوی چشمانم پسرم را با چشمانی بسته تیرباران کردند؛ حتی از ما سئوال هم نکردند که آیا شما از نیروهای انتظامی هستید یا نه، آنها می‌دیدند که ما از افراد عادی هستیم.
وی افزود: برادر عبد المالک ریگی هم اخیرا گفته بود که ما فقط نظامیان را کشته‌ایم، در بین ما که اصلا نظامی وجود نداشت. هدف آنها ملت ایران است و این مزدور آمریکایی هم هدفش ایجاد نارضایتی ملت از رهبری و انقلاب بود.



  • کلمات کلیدی : اخبار
  • سید بهزاد طاهری ::: سه شنبه 88/12/4::: ساعت 6:7 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 12
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :8268

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    شهید عطاءالله مرتضی پور

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<