سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه مجادله اش فراوان شود، از اشتباه ایمن نماند . [امام علی علیه السلام]
شهید عطاءالله مرتضی پور

خبرگزاری فارس: رئیس شورای عالی امنیت ملی گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر در خصوص کشورهای منطقه از جمله اردن، سوریه، لبنان، مصر، فلسطین و سایر کشورها اقدامی انجام دهد ملت‌های منطقه دمار از روزگار این رژیم منفور درخواهند آورد.




به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه سخنان خود در جمع مردم بیرجند با اشاره به مواضع دوگانه غربی‌ها در امور هسته‌ای کشورمان، اظهار داشت: کشورهای غربی خودشان بمب‌اتم دارند و آن را ذخیره کردند. موشک‌هایی با برد 12 هزار کیلومتر دارند و می‌گویند تمام مراکز مهم جهان را نشانه گرفتند.
وی با بیان اینکه کشورهای غربی رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی را در منطقه به بمب‌اتم مجهز کرده اند، افزود: این کشورها خودشان معاهده NPT را امضاء نکرده‌اند . حتی رژیم صهیونیستی عضو آژانس نیست در حالی که این کشورها با تمام حیثیت خود از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند اما زمانی که به ملت ایران می‌رسند به بهانه نگرانی از بمب اتم، بازی درست می‌کنند و می‌گویند که نگران هستند.
احمدی‌نژاد در پاسخ به مدعای غربی‌ها مبنی بر هراس از ایران گفت: یا بمب‌‌های اتمی‌تان خاصیت ندارند و یا اینکه دروغ می‌گویید که از ایران می‌ترسید.
رئیس‌جمهور کشورمان با بیان اینکه همه مردم دنیا می‌دانند که این کشورها دروغ می‌گویند خطاب به کشورهای غربی و آمریکا گفت: شما خودتان 10 هزار بمب دارید آیا دنیا نباید نگران شما باشد ما دنبال بمب اتم نیستیم و بمب ما همین مردم خراسان جنوبی هستند.
رئیس‌شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه غربی‌ها می‌دانند ما به فن‌آوری غنی‌سازی اورانیوم رسیده‌ایم، تاکید کرد: آنها بدانند ما به فضل الهی از همه ظرفیت خود برای پیشرفت و عزت ملت ایران استفاده خواهیم کرد و آنها که هیچ، اگر اجدادشان را از جهنم برای یاری بیاورند نخواهند توانست مقابل پیشرفت ایران سد ایجاد کنند.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه خبرنگاری از وی پرسیده است که غربی‌ها به ایران مهلت داده‌اند و در جواب شنیده است که ملت ایران به غربی‌ها مهلت داده ، یادآور شد: ما به غربی‌ها پیشنهاد دادیم که برای تولید دارو نیازمند مواد غنی‌شده با غنای 20 درصد هستیم و طبق مقررات و قانون، شما باید بدون هیچ پیش شرطی این مواد را در اختیار ما قرار دهید.
وی اضافه کرد: بر همین اساس کشورهای آمریکا، فرانسه و روسیه گفتند ما اورانیوم 20 درصد را به شما می‌دهیم و اورانیوم 3.5 درصد شما را می‌گیریم، اما بعد از مدتی دیدیم آنها شرط‌هایی می‌گذارند و به این نتیجه رسیدیم که هنوز بوی استکبار از دماغ این افراد بیرون نرفته است.
رئیس‌جمهور گفت: غربی‌ها ابتدا باور نمی‌کردند که ما بر گفته خود صادقیم و آن را به شوخی می‌گرفتند اما ما به محض اینکه شروع به کار کردیم سر و صداهای خود را آغاز کردند. ما می‌خواهیم به آنها بگوییم اگر طبق قانون و عدالت رفتار کنید ما از شما استقبال می‌کنیم اما اگر بخواهید حرف‌های کهنه گذشته خود را تحویل ملت ایران بدهید، بدانید که حتی یک نفر از ملت ایران به شما روی خوش نشان نخواهد داد. ما فکر می‌کنیم همکاری برای شما بهتر است.
رئیس‌جمهور تاکید کرد: من با افتخار اعلام می‌کنم که قدرت‌های جهانی بدون همکاری با ملت ایران هیچ آینده‌ای نخواهد داشت، آنها می‌دانند اما من می‌خواهم یکبار دیگر تکرار کنم تا آنها گوش کنند. ما اهل تعامل سازنده بر پایه عدالت هستیم.
رئیس قوه مجریه با بیان اینکه رابطه جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه عالی و به فضل الهی در آینده عالی‌تر خواهد شد، ابراز داشت: اگر صادقانه دست شما به سوی ملت ایران دراز شود از آن استقبال می‌کنیم اما اگر در هر نقطه‌ای از دنیا دستی با هدف تعدی به حقوق ملت ایران دراز شود، ملت ایران این دست را از بازو قطع خواهد کرد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه برخی‌ها رژیم صهیونیستی را تحریک و وسوسه می‌کنند تا این رژیم به کشورهای همسایه تجاوز کند، تاکید کرد: من با روسای جمهور کشورهای همسایه رژیم صهیونیستی تماس گرفته و از آخرین اوضاع مطلع شده و به آنها گفتم که آماده باشید و آنها نیز اعلام کرده‌اند که آماده هستند.
وی افزود: به کشورهای همسایه رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌ام که اگر رژیم صهیونیستی دچار اشتباه دیگری شد باید کار این رژیم یکسره شود.
رئیس شورای عالی امنیت ملی خاطر نشان کرد: اگر رژیم صهیونیستی در خصوص کشورهای منطقه از جمله اردن، سوریه، لبنان، مصر، فلسطین و سایر کشورها اقدامی انجام دهد ملت‌های منطقه دمار از روزگار این رژیم منفور درخواهند آورد.
احمدی‌نژاد خطاب به کشورهای غربی گفت: بیایید مقداری با ملت‌های خود با صداقت رفتار کنید راه نجات شما این است که در سمت حقیقت و صداقت حرکت کنید. شما اگر خیال می‌کنید که با به هم ریختن اوضاع یمن راه نجات برای خود پیدا خواهید کرد اشتباه می‌کنید این راه نجات شما نیست.
وی با بیان اینکه اگر قدرتهای غربی در کشورشان انتخاباتی برگزار کنند مخالفانشان از سوی ملتهایشان رای خواهند آورد و آنها سقوط خواهند کرد گفت: کسانی که افغانستان را اشغال کرده‌اند می‌خواستند راه مواد مخدر را هموار کنند ما دلسوز کشته شدگان افغانستان هستیم.
رئیس‌جمهور در ادامه گفت: آمریکا در کشورهای افریقای جنوبی آگهی می‌دهد و افراد بیکار را به عضویت ارتش این کشور در آورده و به افغانستان اعزام می‌کند در حالی که این نیروها افغانستان را نمی‌شناسند اما از روی اجبار به این کشور اعزام می‌شوند.
وی افزود: سربازان انگلیسی که در ایران دستگیر شده‌اند نمی‌دانسته‌اند کجا آمده‌اند آنها فکر می‌کردند که ایران همان فلسطین است من می‌خواهم خبری بدهم و آن این است که محال است که نیروهای نظامی خارجی با پیروزی افغانستان را ترک کنند.
رئیس قوه مجریه با بیان اینکه رابطه کشورمان با دیگر کشورها خوب و مناسب است، گفت: ما اهل همکاری هستیم اکنون 197 یا 198 کشور در دنیا موجود است اکثریت این کشورها به غیر از یک یا دو کشور با ایران رابطه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در حد گسترده دارند.
احمدی‌نژاد در ادامه به پیشرفت‌های کشورمان اشاره کرد و گفت: ما باید کشورمان را بسازیم و ایران را الگو کنیم امروز همه دیدند و دیدیم که ما می‌توانیم.
وی افزود: زمانی که قطعه‌ای را غربی‌ها به ما نمی‌دهند و یا قیمت آن را گران اعلام می‌کنند ما با متخصصین کشورمان جلسه می‌گذاریم و از آنها می‌پرسیم که شما می‌توانید این قطعه را بسازید یا نه که همه آنها می‌گویند ما می‌توانیم.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه ایران متعلق به همه ایران است شیعه، سنی، مسیحی، زرتشتی، آشوری و کلیمی را در ایران شریک دانست و گفت: در ماه‌های گذشته ملت ایران سیلی محکمی به دشمنان انقلاب زدند که این ضربه بی‌سابقه بوده است به نظر می‌رسد آنها در مقابل پیشرفت و شکوه عظمت ملت ایران مشاعر خود را از دست داده‌اند.
رئیس قوه مجریه با بیان اینکه دلدادگی به خط امامت و ولایت ایران را بیمه می‌کند تصریح کرد: اکنون ملت ایران برای پیشرفت‌های بزرگ آماده شده‌اند و از همه نقاط ایران خبرهای پیشرفت به گوش می‌رسد.
احمدی‌نژاد که به اشتباه خراسان جنوبی را خراسان رضوی نامیده بود گفت: همه ایران رضوی است و همه ایران متعلق به امام رضا (ع) است.



  • کلمات کلیدی : اخبار
  • سید بهزاد طاهری ::: سه شنبه 88/12/4::: ساعت 6:7 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 4
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :8260

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    شهید عطاءالله مرتضی پور

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<